Mirela Halvadžija, Healthven

Healthven – vaš zdravi izbor
Prvi zdravi automat u regiji

Razgovarala: Ivana Radić

Razgovarali smo s Mirelom Halvadžijom, direktoricom i vlasnicom branda Healthven, jedinstvenog koncepta samoposlužnih aparata koji nam omogućuju da zdrave grickalice imamo na dohvat ruke na raznim lokacijama. Vjerujemo da ćete se složiti da je ideja zaista unikatna jer slična rješenja nismo uočili. Mirela je svoju ideju realizirala u Bosni i Hercegovini, ali cilj je dovesti ju i u regiju.

Za početak, kako bi se predstavila?

Predstavila bih se kao poduzetnica i poslovni konzultant sa širokim iskustvom u marketingu, poslovnoj strategiji i produkt menadžmentu, a opisala bih se kao ambiciozna, kreativna, sposobna i samouvjerena žena s dušom djeteta i mentalitetom profesionalnog sportaša.

Od modelinga do poduzetništva – koliko je trajao taj put i kada si odlučila okušati se u poduzetničkim vodama?

Modelingom sam se profesionalno počela baviti na prvoj godini fakulteta, i kada na to gledam iz ove perspektive mogu slobodno reći da je ulazak u taj svijet na neki način i bio moj prvi korak ka poduzetništvu, samo što sam moj brend tada bila ja.

Ovo iskustvo je zasigurno nešto što me je oblikovalo kao ličnost i pomoglo mi da izgradim vještine neophodne za uspjeh, ali i opstanak. Ipak, malo ozbiljnije i konkretnije poduzetničke korake sam napravila tek 2021. godine kada sam se upisala u prvi (od mnogih) poduzetničkih programa.

Uz naučenu teoriju i kompletan koncept poduzetništva, sve što mi se do tada motalo po glavi je nekako dobilo smisao, i odmah sam znala šta želim napraviti.

Što bi rekla da je ključno za pokretanje poduzetničke priče?

Snovi, ambicije i malo hrabrosti. Mislim da je to nešto što je zajedničko svima koji se usude pokrenuti svoju priču. Ali ipak su upornost i istrajnost dva faktora koja razdvajaju uspješne od neuspješnih.

Poduzetnički put je jako težak i izazovan, često i iscrpljujući, ali na kraju dana sve te muke nekako nestanu kada shvatite da radite za sebe i kreirate svoju budućnost onako kako vi to želite.

Tko je tebi pomogao da se odlučiš ili tko ti pomaže na tvom putu?

Imala sam sreću da upoznam mnogo inspirativnih i divnih ljudi u različitim programima u kojima sam sudjelovala. Njihovi savjeti i iskustva su mi u nekim momentima bili motivacija, ili reality check, koji su mi pomogli da riješim neke svoje dileme i nastavim biti uporna u svojim namjerama. Ali ipak, na kraju danu, na ovom putu sam sama i jedina sam osoba kojoj se mogu zahvaliti za sve što sam postigla.

Srećom imam taj neki inat i žar u sebi odmalena, i zaista ne odustajem dok ne ostvarim ono što sam zacrtala. Uz toliko distrakcija i zonu komfora koju donosi full-time posao koji sam paralelno radila (i radim), najviše sam zahvalna što imam izgrađenu disciplinu i pobjednički mentalitet jer su to najveći razlozi zbog kojih sam tu gdje jesam.


Vlasnica si zanimljivog branda, možeš li nam reći nešto više o Healthven-u?

Healthven je priča koja je nastala iz vlastite ljubavi prema zdravom i aktivnom životu, ali i iskustva koje je rezultiralo iz njega. Bilo gdje da sam bila, i bilo šta da sam radila, najveći izazov mi je uvijek bilo održavanje mojih navika, upravo iz razloga što su mi opcije bile ograničene.

Healthven je ustvari skraćenica za healthy vending, a za cilj ima ponuditi jednostavan i praktičan pristup za kreiranje i održavanje zdravih navika kroz distribuciju zdravih grickalica na odabranim lokacijama. Ideja je razviti brend koji će biti pokretač zajednice i sinonim za zdrav način života. Želim podići svijest o važnosti brige o zdravlju, ponuditi adekvatna rješenja, i ostaviti značajan trag iza sebe. Trenutno ovo radim na dva načina, a to su zdravi paketi za pojedince i kompanije, te zdravi vendomati koji nude široku selekciju nutritivnih i kvalitetnih proizvoda.

Što je tvoj dugoročni cilj?

Mislim da sam upravo i dala odgovor na ovo pitanje. Cilj je definitivno cijelu ovu priču podići na jednu ozbiljniju i veću razinuo, kako u BiH, tako i u zemljama regije.

Koliko ti je zanimljivo tržište Hrvatske?

Vrlo. Ulaskom u EU, Hrvatska se po skoro svim standardima odvojila od ostalih zemalja Balkana, pa je time i za mene najzanimljivija iz razloga što brzo i lako usvaja zapadne trendove, ali i omogućava jednostavan pristup svemu što Europa nudi. Vjerujem da bi ova priča sa lakoćom zaživjela u Hrvatskoj te se nadam da ću u bliskoj budućnosti naći način da to i omogućim.

 

Foto: Mirela Halvadžija, Healthven – privatna arhiva
Mirela Halvadžija, Healthven

Healthven – vaš zdravi izbor
Prvi zdravi automat u regiji

Razgovarala: Ivana Radić

Razgovarali smo s Mirelom Halvadžijom, direktoricom i vlasnicom branda Healthven, jedinstvenog koncepta samoposlužnih aparata koji nam omogućuju da zdrave grickalice imamo na dohvat ruke na raznim lokacijama. Vjerujemo da ćete se složiti da je ideja zaista unikatna jer slična rješenja nismo uočili. Mirela je svoju ideju realizirala u Bosni i Hercegovini, ali cilj je dovesti ju i u regiju.

Za početak, kako bi se predstavila?

Predstavila bih se kao poduzetnica i poslovni konzultant sa širokim iskustvom u marketingu, poslovnoj strategiji i produkt menadžmentu, a opisala bih se kao ambiciozna, kreativna, sposobna i samouvjerena žena s dušom djeteta i mentalitetom profesionalnog sportaša.

Od modelinga do poduzetništva – koliko je trajao taj put i kada si odlučila okušati se u poduzetničkim vodama?

Modelingom sam se profesionalno počela baviti na prvoj godini fakulteta, i kada na to gledam iz ove perspektive mogu slobodno reći da je ulazak u taj svijet na neki način i bio moj prvi korak ka poduzetništvu, samo što sam moj brend tada bila ja.

Ovo iskustvo je zasigurno nešto što me je oblikovalo kao ličnost i pomoglo mi da izgradim vještine neophodne za uspjeh, ali i opstanak. Ipak, malo ozbiljnije i konkretnije poduzetničke korake sam napravila tek 2021. godine kada sam se upisala u prvi (od mnogih) poduzetničkih programa.

Uz naučenu teoriju i kompletan koncept poduzetništva, sve što mi se do tada motalo po glavi je nekako dobilo smisao, i odmah sam znala šta želim napraviti.

Što bi rekla da je ključno za pokretanje poduzetničke priče?

Snovi, ambicije i malo hrabrosti. Mislim da je to nešto što je zajedničko svima koji se usude pokrenuti svoju priču. Ali ipak su upornost i istrajnost dva faktora koja razdvajaju uspješne od neuspješnih.

Poduzetnički put je jako težak i izazovan, često i iscrpljujući, ali na kraju dana sve te muke nekako nestanu kada shvatite da radite za sebe i kreirate svoju budućnost onako kako vi to želite.

Tko je tebi pomogao da se odlučiš ili tko ti pomaže na tvom putu?

Imala sam sreću da upoznam mnogo inspirativnih i divnih ljudi u različitim programima u kojima sam sudjelovala. Njihovi savjeti i iskustva su mi u nekim momentima bili motivacija, ili reality check, koji su mi pomogli da riješim neke svoje dileme i nastavim biti uporna u svojim namjerama. Ali ipak, na kraju danu, na ovom putu sam sama i jedina sam osoba kojoj se mogu zahvaliti za sve što sam postigla.

Srećom imam taj neki inat i žar u sebi odmalena, i zaista ne odustajem dok ne ostvarim ono što sam zacrtala. Uz toliko distrakcija i zonu komfora koju donosi full-time posao koji sam paralelno radila (i radim), najviše sam zahvalna što imam izgrađenu disciplinu i pobjednički mentalitet jer su to najveći razlozi zbog kojih sam tu gdje jesam.


Vlasnica si zanimljivog branda, možeš li nam reći nešto više o Healthven-u?

Healthven je priča koja je nastala iz vlastite ljubavi prema zdravom i aktivnom životu, ali i iskustva koje je rezultiralo iz njega. Bilo gdje da sam bila, i bilo šta da sam radila, najveći izazov mi je uvijek bilo održavanje mojih navika, upravo iz razloga što su mi opcije bile ograničene.

Healthven je ustvari skraćenica za healthy vending, a za cilj ima ponuditi jednostavan i praktičan pristup za kreiranje i održavanje zdravih navika kroz distribuciju zdravih grickalica na odabranim lokacijama. Ideja je razviti brend koji će biti pokretač zajednice i sinonim za zdrav način života. Želim podići svijest o važnosti brige o zdravlju, ponuditi adekvatna rješenja, i ostaviti značajan trag iza sebe. Trenutno ovo radim na dva načina, a to su zdravi paketi za pojedince i kompanije, te zdravi vendomati koji nude široku selekciju nutritivnih i kvalitetnih proizvoda.

Što je tvoj dugoročni cilj?

Mislim da sam upravo i dala odgovor na ovo pitanje. Cilj je definitivno cijelu ovu priču podići na jednu ozbiljniju i veću razinuo, kako u BiH, tako i u zemljama regije.

Koliko ti je zanimljivo tržište Hrvatske?

Vrlo. Ulaskom u EU, Hrvatska se po skoro svim standardima odvojila od ostalih zemalja Balkana, pa je time i za mene najzanimljivija iz razloga što brzo i lako usvaja zapadne trendove, ali i omogućava jednostavan pristup svemu što Europa nudi. Vjerujem da bi ova priča sa lakoćom zaživjela u Hrvatskoj te se nadam da ću u bliskoj budućnosti naći način da to i omogućim.

 

Foto: Mirela Halvadžija, Healthven – privatna arhiva