Categories: Turizam

4 savjeta za pripremu turističke sezone

Tekst: Sara Kocijan, Aria, obrt za savjetovanje i marketing u turizmu

Poslovi vezani uz privatno iznajmljivanje traže popriličnu količinu vremena te se velik broj iznajmljivača ne stigne kvalitetno baviti svojim smještajnim kapacitetima.

Potrebno je zadovoljiti trendove te stalno biti u toku s tržištem koje se mijenja. Najvažnije je istaknuti se i biti poseban, ispričati gostima svoju autentičnu priču te stvoriti emociju zbog koje će se gosti poželjeti vratiti. Potrebe i preferencije turista svakako su se promijenile, stoga fleksibilnost i praćenje trendova također igraju vrlo važnu ulogu.

U nastavku vam dajem četiri savjeta kako biste se što bolje pripremili za nadolazeću sezonu:

  1. Istaknite svoj smještaj izvrsnom fotografijom jer dobra fotografija igra najbitniju ulogu u prezentaciji vašeg smještaja. Gosti preskaču oglase koji nemaju slika ili imaju loše fotografije. Fotografije prenose iskustva i stvaraju emociju stoga su kvalitetne fotografije nužne za učinkovito oglašavanja smještaja.
  2. Pokažite gostima svoju posebnost. Što ističe vaš objekt od konkurencije? Razmislite što želite da vaši gosti znaju. Da li nudite piće dobrodošlice, izlete…? Doživite svoj oglas iz perspektive gosta.
  3. Racionalno postavite cijene na način da one ne budu previsoke, ali niti preniske za određeni period/sezonu. Omogućite gostima fleksibilnije uvjete otkaza ukoliko je to moguće.
  4. Preuzmite „Safe stay in Croatia“ oznaku kako bi vaši gosti bili sigurni da je vaš objekt siguran za njihov boravak.
Categories: Turizam

4 savjeta za pripremu turističke sezone

Tekst: Sara Kocijan, Aria, obrt za savjetovanje i marketing u turizmu

Poslovi vezani uz privatno iznajmljivanje traže popriličnu količinu vremena te se velik broj iznajmljivača ne stigne kvalitetno baviti svojim smještajnim kapacitetima.

Potrebno je zadovoljiti trendove te stalno biti u toku s tržištem koje se mijenja. Najvažnije je istaknuti se i biti poseban, ispričati gostima svoju autentičnu priču te stvoriti emociju zbog koje će se gosti poželjeti vratiti. Potrebe i preferencije turista svakako su se promijenile, stoga fleksibilnost i praćenje trendova također igraju vrlo važnu ulogu.

U nastavku vam dajem četiri savjeta kako biste se što bolje pripremili za nadolazeću sezonu:

  1. Istaknite svoj smještaj izvrsnom fotografijom jer dobra fotografija igra najbitniju ulogu u prezentaciji vašeg smještaja. Gosti preskaču oglase koji nemaju slika ili imaju loše fotografije. Fotografije prenose iskustva i stvaraju emociju stoga su kvalitetne fotografije nužne za učinkovito oglašavanja smještaja.
  2. Pokažite gostima svoju posebnost. Što ističe vaš objekt od konkurencije? Razmislite što želite da vaši gosti znaju. Da li nudite piće dobrodošlice, izlete…? Doživite svoj oglas iz perspektive gosta.
  3. Racionalno postavite cijene na način da one ne budu previsoke, ali niti preniske za određeni period/sezonu. Omogućite gostima fleksibilnije uvjete otkaza ukoliko je to moguće.
  4. Preuzmite „Safe stay in Croatia“ oznaku kako bi vaši gosti bili sigurni da je vaš objekt siguran za njihov boravak.