4 savjeta za pripremu turističke sezone
Tekst: Sara Kocijan, Aria, obrt za savjetovanje i marketing u turizmu
Poslovi vezani uz privatno iznajmljivanje traže popriličnu količinu vremena te se velik broj iznajmljivača ne stigne kvalitetno baviti svojim smještajnim kapacitetima.
Potrebno je zadovoljiti trendove te stalno biti u toku s tržištem koje se mijenja. Najvažnije je istaknuti se i biti poseban, ispričati gostima svoju autentičnu priču te stvoriti emociju zbog koje će se gosti poželjeti vratiti. Potrebe i preferencije turista svakako su se promijenile, stoga fleksibilnost i praćenje trendova također igraju vrlo važnu ulogu.
U nastavku vam dajem četiri savjeta kako biste se što bolje pripremili za nadolazeću sezonu:
- Istaknite svoj smještaj izvrsnom fotografijom jer dobra fotografija igra najbitniju ulogu u prezentaciji vašeg smještaja. Gosti preskaču oglase koji nemaju slika ili imaju loše fotografije. Fotografije prenose iskustva i stvaraju emociju stoga su kvalitetne fotografije nužne za učinkovito oglašavanja smještaja.
- Pokažite gostima svoju posebnost. Što ističe vaš objekt od konkurencije? Razmislite što želite da vaši gosti znaju. Da li nudite piće dobrodošlice, izlete…? Doživite svoj oglas iz perspektive gosta.
- Racionalno postavite cijene na način da one ne budu previsoke, ali niti preniske za određeni period/sezonu. Omogućite gostima fleksibilnije uvjete otkaza ukoliko je to moguće.
- Preuzmite „Safe stay in Croatia“ oznaku kako bi vaši gosti bili sigurni da je vaš objekt siguran za njihov boravak.
4 savjeta za pripremu turističke sezone
Tekst: Sara Kocijan, Aria, obrt za savjetovanje i marketing u turizmu
Poslovi vezani uz privatno iznajmljivanje traže popriličnu količinu vremena te se velik broj iznajmljivača ne stigne kvalitetno baviti svojim smještajnim kapacitetima.
Potrebno je zadovoljiti trendove te stalno biti u toku s tržištem koje se mijenja. Najvažnije je istaknuti se i biti poseban, ispričati gostima svoju autentičnu priču te stvoriti emociju zbog koje će se gosti poželjeti vratiti. Potrebe i preferencije turista svakako su se promijenile, stoga fleksibilnost i praćenje trendova također igraju vrlo važnu ulogu.
U nastavku vam dajem četiri savjeta kako biste se što bolje pripremili za nadolazeću sezonu:
- Istaknite svoj smještaj izvrsnom fotografijom jer dobra fotografija igra najbitniju ulogu u prezentaciji vašeg smještaja. Gosti preskaču oglase koji nemaju slika ili imaju loše fotografije. Fotografije prenose iskustva i stvaraju emociju stoga su kvalitetne fotografije nužne za učinkovito oglašavanja smještaja.
- Pokažite gostima svoju posebnost. Što ističe vaš objekt od konkurencije? Razmislite što želite da vaši gosti znaju. Da li nudite piće dobrodošlice, izlete…? Doživite svoj oglas iz perspektive gosta.
- Racionalno postavite cijene na način da one ne budu previsoke, ali niti preniske za određeni period/sezonu. Omogućite gostima fleksibilnije uvjete otkaza ukoliko je to moguće.
- Preuzmite „Safe stay in Croatia“ oznaku kako bi vaši gosti bili sigurni da je vaš objekt siguran za njihov boravak.